tiistai 3. heinäkuuta 2012

88. Nämä minä haluan!

Elikkäs halusin tehdä tälläisen "Minä haluaisin, mutta en saa"- postauksen. Olen katsonut Horzelta ja Hööksiltä tavaroita ponille ja minulle. Olisi kyllä vielä paaljon muutakin, mutta en kuvia tähän hätään löytänyt. 


Horzen sininen kouluhuopa. Rakastuin tuohon väriin niin totaalisesti! Tykkään myös tuosta reunuksesta ja siitä, että huopa on yksinkertainen. Hintaa olisi 27euroa.


Horze Elisabeth nahkahanskat. Ne ovat kivan yksityiskohtaiset ja pidän tuosta väristä. Omat rökkelinikin ovat hieman samaa väriä:--) Hintaa olisi 19.50euroa.


Horze B Vertigo Kimberly punaiset ratsastushousut. Ihastuin tuohon väriin. Se on jotenkin ihanan omalaatuinen ja hauska! Jos olisi rahaa niin olisi hankintojen kärjessä;--) Hintaa olisi 159euroa.

HV Polon Sosa housut. Tykkään noista vaaleista tikkauksista ja huivi tuo sellaisen oman säväyksen housuihin. Hintaa housuilla olisi 149euroa.

HV Polon pikeepaita. Tykästin tuohon paidan malliin ja logoon. Tätä saisi myös vaaleanpunaisena ja valkoisena, mutta sinimusta on minun väri;--) Hintaa olisi 49.90euroa.

Sitten viimeisenä olisi Hööksin Joker Showmaster huopa. Minusta huopa on suloisen värinen ja tuo Lenan brodyyri on ihana! Kävisi Aapopojalle oikein hyvin!:--) Hintaa olisi 19.90euroa.

Jos tottapuhutaan niin ostaisin kaikki ponille sopivat kamat, jos vaan olisin rikas!;--) Lottovoitosta haaveillen...

Hankinnassa on myös ponille koulusatula, mutta se on aika varma että sen saan:--D

//Nora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti