torstai 6. joulukuuta 2012

128. Huippua!

Jepjep. Nyt tänne Iisalmeenkin on saatu lunta! Tosin tuota pakkasta ei tarvitsisi olla.. Kenttä on edelleen aika huono, koska lumi on väin höttöä ja alla onkin sitten liukas hiekkakerros. Ärh! Kuitenkin ollaan Aapon kanssa päästy hölkkäämään, laukkaa en ole uskaltanut ottaa, mutta toivotaan, että kenttä parantuisi niin päästäisiin laukkaamaankin!

Tänään (yritin) kuvata Aapoa, mutta kamerahan oli niin jäässä, ettei sillä voinut kuvata ollenkaan. Tai no se ei jaksanut tarkentaa kunnolla. Ja vasta tuosa äsken huomasin ettei se jaksa pakkasessa tarkentaa jos on jotkut ihmeasetukset päällä! No kuvia kyllä sain, mutta tarkennus on kaikkialla muualla kun Aapossa...



Ehkä viisain otos...


Se on duraselpupu.


Sitten kännykällä näppäisty otos.

Ei minulla varmaan mitään muuta ole. Nyt kuvailen varmaan aika paljon viikonlopun aikana ja yritän saada jonkun raahattua kuvaamaan.  Pahoittelen tätä taukoa, mutta minulla on ollut niin paljon kaikkea, että kotona olen ollut vasta 10 aikaan.. Senkin voin kertoa, että kuten huomaatte en ole kamalan innostunut joulukalenterista, joten sellaista en tehnyt. Syynä on se, etten jaksa sitä joka ilta tehdä ja se, että ei ole aikaa. 

Kuitenkin joulun mittaan teen enemmän erikoisempia postauksia.

Minulla on myös teille lukijoille jouluaatoksi pieni yllätys! Saatte kuitenkin odottaa sinne jouluaattoon ennenkuin kerron tämän muutoksen meidän elämässämme(;

//Nora



4 kommenttia:

  1. Miks hitossa te lähette sieltä Sofian tallista pois? Oliko se niin paska vai?

    VastaaPoista
  2. Mistähän hitosta sinä tuollaista olet päähäsi saanut? Talli ei ole paska, en minä tuota ponia sinne olisi koskaan vienytkään, jos se olisi paska. Minulla on kuitenkin silmät päässä ja olen tarkka siitä missä Aapo asuu.

    VastaaPoista
  3. No jos se ei ole kerta huono miksi te viette sen sieltä pois?

    VastaaPoista
  4. Asiahan ei sinulle tietääkseni kuulu. Enkä ole mitään tallin vaihdosta puhunut, niin mistä nämä jutut oikein lähtee? Tulkaahan nimellä laittamaan kiitos!

    VastaaPoista