perjantai 30. marraskuuta 2012

127. Haaste haasteen perään!


Tosiaankin haastetta haasteenperään. Nyt ten näistä kaksi, voin kertoa, että nihkeään nämä toteutan! Ei ole mun lempipuuhaa.

Säännöt
-kerro 11 asiaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.
-Kiitä Haasteen antajaa .

11 Faktaa itsestäni...

1. Minulla on poni. Kaikki varmaan tiesi sen jo:D
2. Minun hiukset on punaruskeet ja kamalat!
3. Minulla on hirrveen hyvä mielikuvitus!XD
4. Haluaisin sellaisen vaatekerroksen, ettei koskaan tulisi liian kylmä!
5.  Entä jos en keksi enempää, no alan käyttää mieikuvitustani:
6. Haluan pinkin yksisarvisen joka osaa lentää ja se asuu vaatekaapissa.
7. Lemppariheppa heti Aapon jälkeen on varmaan Gustava.
8. Mulla on hirvee ikävä Liliä.
9. Kirjaesitelmän tekeminen on ihan kamalaa.
10. Mulla on ihania kamuja! Tämä ei ole mielikuvitusta.
11. Meidän luokka on kovaäänisin ja varmaan typerinki(:

Tämän haasteen sain Juulialta!

Kysymyksiä haastetuille;
1. Pidätkö blogistani? Mikä on parasta/huonointa?
-Kylläjuu! En mä tähän hätään jaksa mitää kertoo.
2. Oletko mielestäsi hyvä koulussa?
- Joo kai minä oon. En ole mikään himohiku, mutta ka oli 8.9 että päätelkää siitä(:
3. Eksoottisin eläin minkä olet ikinä nähnyt?
- Tiko.
4. marsu vs. hamsteri?
-HAMSTERI:3
5.  Mistä keksit blogillesi nimen ja osoitteen?
- Aapo on laama ja tosta lopusta en tiiä.
6. Menetkö leirille kesällä 2013 ?
-  En tiedä vielä.
7. Uusin ahaa- elämyksesi? (ratsastuksessa...)
- Niitä on niin kamalasti, että en jaksa luetella.
8. pikkuponit vs. hevoset ?
- Isot ponit! Ei ollut vaihtoehto, mutta lisäsin sen siihen itse(:
9. kouluponit vs. esteponit?
- Kummatkin.
10. Mitä kameraa käytät, kun kuvaat? + siihen mahd. olevat objektiivit jne.
- Nikon D70+ joku Canonin objektiivi.
11. Lupaus vuodelle 2013 !
- En minä vaan tiedä.

Tämän haasteen sain Jenniltä!

Kysymykset haastetuille:
1. Mikä vuodenaika on paras?
- Kesä
2. Kuka on idolisi?
- Joku huippuratsastaja.
3. Miksi kirjoitat blogia?
- Itseasiassa en tiedä. Se on hauskaa!
4. Mitä toivot joululahjaksi?
- Aapolle vaikka mitä ihanaa(;
5. Kuinka vanha olet ?
- 39päivää siihen, että täytän 15!!!!<3
6. Mikä on lempiaineesi koulussa?
- Köksä
7. Osaatko ratsastaa laukanvaihdot?
- Kyllä.
8. Saako muut ratsastaa hevosellasi/ponillasi?
- Harvat ja valitut!
9. Minkälainen persoonasi on ?
- Suorasukainen, ärsyttävä, kovaääninen, mutta tietyissä tilanteissa osaan käyttäytyä.
10. Tuletko hyvin toimeen muiden kanssa?
- Joo, jos ne eivät ärsytä minua.
11.Montako hekeä perheeseesi kuuluu?
- 3+minä eli äiti, veli ja sisko. Äiti ja isä on eronneet niin on mulla isikin.


Noita kysymyksiä saatte käyttää, koska en jaksa haastaa ketään/keksiä kysymyksiä.

2 kommenttia:

  1. Mitenkäs Nikonissa Canonin objektiivi? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on niin vanha kamera, että siihen menee melkein mikä tahansa objektiivi. Kysys sen keksiältä, miksi siihen se käy (:

      Poista