sunnuntai 18. elokuuta 2013

188. Haukirannan Ratsutilan leiri 8.-11.7 HR5

Hahaa! Olempa mä nerokas, siirsin kuvat ulkoselle kovalevylle ja sieltä ne voi siirtää suoraan tänne. Wuhuu!

Tosiaan, olin Sofian kanssa Haukirannassa leirillä. Olen niin onnellinen, ettei minun tarvinnut ponin tavaroita pakkailla! Meillä oli mahtava leiriporukka (♥!!), tutustuin kaikkiin joita ennen en ole nähnyt ja sitten näiden vanhojen kavereiden kanssa homma meni välillä vähän överiksi...:Dd Nyt ajattelin, että laitan joka päivältä kuvia ja selostusta mitä tehtiin. Kuvat ovat täysin muokkaamattomia, koska koneessa ei ole enää minkäännäköistä muokkausohjelmaa...

Ma 8.7

Karkku ratsasti ponin jonkun 30min, ja minä menin olotilani mukaan ehkä 15min. Olin tosiaan kipeä, allergiaa pukkasi ja sellaista mukavaa! Sain taas paljon vinkkejä ja opettelin taas ratsastamaan uudelleen! Tästä tunnista ei ole kuin tuo yksi vaivainen kuva.
Plussana teimme Morriponista tytön ♥



Se on täysin normaali.

Ti 9.7

Aamutunnilla Vici hyppäsi ponilla heppojen ryhmässä. Olin itse niin kipeänä, että tuntui ettei henki kulkenut ollenkaan. Kuitenkin Visin ja ponin meno näytti kivalle! Ponien tunnilla kuvailin ja illalla meillä oli sitten koulutunti Sofian kanssa, kun muut lähtivät maastoon.




Pomppuponi!

Keskiviikolta ei ole kuvia, mutta aamulla meillä oli estetunti ja illalla osalla porukkaa oli koulutunti ja osa lähti maastoon.

To 11.7

Viimeisenä aamuna meillä oli estetunti. Aapo oli vähän jännä ainakin verkassa, mutta kun rupesimme tulemaan jumppaa niin poni parani paljon!








Team opetuslapset, Visi ja minä!

Anteeksi tekstin puutetta, mutta kuukausi leirin jälkeen on vähän muisti jo katkennut..

//Nora

4 kommenttia: