keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

178. And where would I be without you...?




Niin, meidän vuosipäivä on tänään ja täyteen tuli huikeat 3 vuotta! En kehtaa enää mitään kummempia selityksiä kertoa, koska viimevuonna tein sellaisen postauksen. Sen voitte katsoa tästä linkistä. Joten nyt laitoin vaan tuon videon ja lisäilen jotain kuvia. Kuitenkin meidän yhteistyö on kasvanut huimasti ja olen saanut Aapon kanssa sellaisen luottamuksen mitä en ole kenenkään muun ponin kanssa koskaan saanut! <3

Välillä mä tykkään leikkiä liito-oravaa!






Rakastan <3


Ratsukko kiittää äitiä meidän yhteistyön mahdollisestamisesta <3

// Nora ja Pappa

4 kommenttia:

  1. ettekö meekkään tahkolle kisoihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tietääkseni ole blogissa sanonut mitään tahkon kisoista? Mutta ei siis olla menossa sinne(:

      Poista
  2. Miten sä kehtaat julkasta noita Juulian tekemiä videoita? Mä en tykkää niistä ollenkaan. Järkyttäviä ja yrittää tehä niistä hienoja, vaikkei ees oo. Itse en laittais Juulian tekemiä videoita blogiini.

    Muutenkaan en pidä ollenkaan Juuliasta. Sen blogi on ihan kauhee. Ootteko hyviäko kavereita? -k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta Juulian videot on huippuja, ainakin verrattuna johonkin minun yrityksiin... Mutta sepä onkin minun asia kenen tekemiä videoita blogiini laitan?(;

      Ei ihmistä opi tuntemaan blogin kautta, ja Juulia on yksi parhaista ystävistäni! Mutta omapahan on mielipiteesi.

      Poista