sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

164. Minä lennän polskin ja uin, hiekassa!

Jep, otsikko kertoo kaiken. Ponilla virtaa, kova tuuli ja esteet. Minä maassa ja poni metsässä. Ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen! Hah, no kerta se on ensimmäinenkin. Voisin puida tätä pitenpäänkin, mutta nyt kuitenkin kerron ihan koko treenistä.



       Alkuun tein aivan normaalin verkan, siirtymisiä, kontrollia ja lisäyksiä. Aapo oli ihan kivan tuntuinen ja hyvin eteenpäinpyrkivä.  Ehkä hitusen painava ohjalle, mutta ei mikään katastrofi. Verkan jälkeen otin verkkahypyt ristikoille ympyrällä. Siinä vaiheessa alkoi tuntua, että mulla olis ollu 350kg ruutia alla, ja se voi räjähtää milloin vaan! 




    Verkan jälkeen tulin linjaa. Ensimmäisen kerran poni tuli ihan hyvin ja sain sen pidettyä hanskassa, mutta toisen kerran tapahtui jotain ihan outoa. Poni otti ekan esteen jälkeen ohjat omiin käsiinsä ja lähti vetämään kamalaa kyytiä kohti toista estettä. Toisen esteen jälkeen sain sen takaisin, mutta siitä seurasikin 7 pukin pukkisarja. Viimeisellä pukilla minä tipuin ja Pappa juoksi ympäri kenttää... Jes! Ja eikun takaisin selkään. 




Tippumisen jälkeen pyörittelin ponia laukassa ja harjoitusravissa niin pitkään, että se ei enää yrittänyt heittää minua selästä! Hyppelin aina siinä välissä jotain esteitä, kun Pappa tuntui hyvälle. Lopussa poni oli tosi hyvä ja rento! hypyt olivat kyllä kiireisiä, mutta ensiviikolla jatketaan! 

Poni mukana esteidenlaitossa!





Tyytyväinen kuolanenä :D



Ja loppuun Juulian tekemä video meistä. Wääw, kun rupesin itkemään!




//Nora

3 kommenttia:

  1. Ihana toi video! :>
    Ja pöhh, olen kateellinen tosta teidän kentästä!

    VastaaPoista
  2. mun mielipide, ei tarvii tulla valittaan(:

    mun mielestä sun blogitekstit on VÄHÄ liian pitkiä

    VastaaPoista