sunnuntai 13. lokakuuta 2013

199. Kuvailupäivä

Tänään otin Juulian mukaan tallille ja lähdettiin sänkkärille kuvaamaan kivassa syyssäässä. Kuvista tuli ihan kivoja, tosin Aapo on todella karvainen ja ..krhm lihava saikun takia ja minun naamani on ylivalottunut auringon takia..
Tiko oli tälläkertaa mukana ja siitäkin saatiin kivoja riehumiskuvia, mutta kamera ei tahtonut pysyä ADHD koiran perässä.. (Juulia käski ilmoittaa, että se kuvasi ekaa kertaa nikonilla (minun kamera) ja kuvat on kuulema sen mukaisia.)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14. ja joku yritti epätoivosesti ängetä kuvaan:D
Tulipas niitä paljon! Mitä tykkäsitte? Mitkä kuvat ovat teidän suosikkeja?

//Nora


2 kommenttia:

  1. 7. oli mun mielestä paras kuva :) onks sulla mikä nikoni ja mikä objektiivi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Nikon D5100 ja putki on Tamron 70-300mm. Putki ei ole minun vaan se on kaverilta lainassa (:

      Poista