lauantai 5. toukokuuta 2012

70.

Torstaina oli taas tasasen vakkaritunti. Meidän ryhmä aloitti nyt ratsastuskoulun ulkokauden! Aapo oli melkosen laiska tapaus.. Mutta välillä hyvä niin :) Harjoiteltiin SUORAAN MENEMISTÄ :D Se voi olla näköjään hankalaa muillekkin, kun minulle.. Lopussa Aapo oli todella hyvä:) Minun poika<3 Perjantaina kävin taluttamassa Aapoa ja Tikoa. Päästin Aapon tarhaan irti jotta se saisi piehtaroida ilman loimea ja oikein luvan kanssa :D Aapo seurasi minua kuin sorsanpoikanen emoaan<3 Sitten vein ponin syömään iltaruokia ja lähdin Tikon kanssa kävelemään kotiin. Se että olin jo kävellyt koiran kanssa tallille ja puoleenväliin kotimatkaa ei koiralle riittänyt... Kuulema olin lenkkeillyt aivan liian vähän! Tiko kiskaisi itsensä irti hihnasta ja paineli jonnekkin metsään. Juoksin IDIOOTIN perässä noin puolituntia. Siinä huudossa meni varmaan myös joutsenilta korvat! Voi että kun sain sen kiinni! Arvatkaa vaan olinko sille edes vihanen?!? Kotona rupesin leipomaan. Ja nyt jatkan samaa hommaaa.... TÄMÄ HOMO BLOGGER EI TAAS TOIMI JOTEN EIPÄ TULE KUVIA JA TEKSTI TULEE MAHTAVASTI PUTKEEN.........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti